Måndag.



Ja, nog var det kallt när jag åkte till Elisabeth i helgen.
Men tåget var väldigt varmt och jag behövde inte vara ute i kylan så mycket.

Hade en jätterolig och jättemysig helg hemma hos henne.
Vi lagade mat (Elisabeth var The Headchef), tittade på film (... och så kom Polly) och spelade kort mm.
Myyys! :) Och idag fyller hon år!

Denna dag började med att Emilia ringde och väckte mig kl 8, jag gick lite ofrivilligt upp ur sängen, åt frukost och sen ut på promenad medan jag pratade med henne i telefonen.
Vi har kommit på att vi kan ha "sällskap" när vi går ut och går, och det funkar faktiskt jättebra.
Nästan som att vi gick där tillsammans. Fast inte.
Så en lagom promenad så jag blev sådär härligt svettig och varm (:P), en varm dusch och mat som kronan på verket.
Nu sitter jag på bibblan och kollar runt lite, sen ska jag uppsöka en bra affär med bra och god frukt och sen beger jag mig hemåt igen.

Det är en härlig, solig dag idag, så jag stod en stund och bara tog in solen. Det var skönt.
Kändes som att jag verkligen blev på mycket bättre humör, även om humöret var rätt bra redan när jag vaknade :)



Kommentarer
Postat av: MC

MEN GUD VAD DU UNDANHÅLLER HUR MYCKET VI FAKTISKT PRATAR!! DET LÅTER SOM ATT VI BARA PRATAR MED VARANDRA IBLAND!!!!!! VI PRATAR JU JÄMT JU!

2010-01-11 @ 15:06:31
URL: http://emiliavilhelmina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0