Revenge.

Haha, eftersom min jättesnälla (?) kompis EMILIA lagt upp skitfula bilder på mig på sin blogg,
så tänkte jag hämnas lite och lägga upp fulbilder på henne.
Jag ska också lägga till om inlägget igår att jag och hon pratar i telefonen vareviga dag, och inte
bara ibland. Vi umgås tillsammans över telefon, som de ensamma singlar vi är ;)
Jag älskar dig Emilia.












Den HÄR ger MIG mardrömmar. Haha.



Och bara för att jag är så snäll så har ni här en länk till hennes blogg om ni av någon anledning är intresserad av att se vilka bilder hon lade upp --> http://emiliavilhelmina.blogg.se




Kommentarer
Postat av: Emilia

I LÖÖÖÖV THIS! Fan vad härligt!

2010-01-12 @ 18:40:40
Postat av: cam :-)

ja det där är min dotter det, henne känner jag igen :-)

2010-01-12 @ 21:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0