Uppdatering - DiceyFlicey




Nu var det ett tag sen igen.
Men mycket har hänt.
Jag har börjat plugga till förskollärare med inriktning på teater, musik, dans, bild och slöjd.
Det ska bli väldigt väldigt kul.
Mamma har varit här under helgen och jag har haft tid och möjlighet att reflektera över saker i mitt liv. Vilket känns väldigt skönt.

Jag har en plan.
 Och det är så värdefullt.
Jag har bestämt mig för saker.
Vilket gör mig så mycket lugnare.

Och idag köpte jag en dator, mobilt bredband, datorväska+mus för 4400 kr.
Jag är så nöjd med mig själv just nu.


Hittade lite fina kryckbilder på mig från i höstas på facebook, vilka jag tänkte dela med mig av här:


Klassisk grej när man går på kryckor. Det blir ett helt projekt om man kommer
att man måste ta upp något ur ryggsäcken. Stanna. Flytta ihop kryckorna.
Öppna det lilla facket på ryggsäcken. Stänga. Ta kryckorna i var hand och sen bär det iväg igen.
Håhåjaja.
vad glad jag är att jag slipper dem nu.
Men ändå var vi vänner i 5 månader, så lite tomt blir det ju. Måste jag ju erkänna.



Jag kom på ganska snart att man faktiskt kan styla.
Här gör jag en mycket vig (NOT), hög spark med den onda foten.
YEAH.



En god vän sa till mig efter att vi hängt och tittat på film, ståendes i hallen redo att påbörja resan hem:

"Det är så skönt att höra dig kvittra igen."

Och det är sant.
Jag kvittrar igen.



The lovely little bird is back again, ready to sing.

Kommentarer
Postat av: kebecka

gullunge!!! ses ngn dag nästa vecka?? denna är fullsmockad redan :P KRAM

2010-01-26 @ 01:16:21
URL: http://kebecka.blogspot.com
Postat av: Disa

Jaaaa! Låter som en kanonidé! Jag måste bara se först hur min vecka ser ut.. vi får höras :)

2010-01-26 @ 14:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0