Uppdatering.

Efter några dagar utan tillgång till dator sitter jag nu här igen.
Vet inte om det blir så långt men lite vill jag iaf skriva.

Jag har kommit in på lärarprogrammet.
Förskollärare, inriktning på skapande verksamhet för tidigare åldrar.
Kan nog passa mig ganska perfekt faktiskt.
Jag tänkte iaf att jag skulle prova och se, jag kanske inser att det är just det jag vill hålla på med.
Eller inte.
Man vet ju aldrig.
Men jag har iaf kommit fram till att jag inte förlorar så mycket på att försöka.


Känns bra ändå. Att börja plugga igen.

Nyårsaftonen var händelserik.
I korthet: Middag, utgång till Sticky Fingers, gick och la mig runt halv åtta.

Fint :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0