Not serious. Just so you know.

Ta inte detta på allvar.
Jag är inte seriös.
Bara lite övertrött och sjukt glad.

Brukar du ljuga för dina vänner?
Bara om de behöver mig.
Brukar du ljuga för dina föräldrar? Hmm...
Är du vegetarian? Nja. 
Om nej, varför inte? Jag älskar kött.
Är du dum i huvudet? Alltid.
Leva eller dö? Vem skulle vilja dö undrar jag (ni kan du meddela mig.)
Äta eller sova? Ja.
Tillstånd just nu? Så sjukt jäkla bra!
Största rädslan? Clownen It. Folk som stirrar rakt in i ens själ.
Saknar du någon nu? Nej. Det är bra här.
Vilken var din första festival? Lokalfestival. En endagsfestival ute i skogarna. Har glömt var det låg.
Vad tycker du om sex före äktenskapet? Om man vill.
Vad tycker du är äckligt? Spya, avföring och snorkråkor.
Vem fick du sms ifrån senast? Pappa.
Vem ringde du senast? Emiliaaaaaahhhhh.
Är det lätt att förföra dig? Det beror på hur långt hår du har.
Hur svarar du i telefonen? Antingen nåt helt oväntat, eller bara ett omotiverat "Ja det är Disa?" (vet inte varför)
Cyklar du till jobbet? Spårvagn, naturligtvis!
Vilket djur föredrar du? Fågelfiskochmittemellan (leker vi så väldigt sällan. Om du sitter fast, gör ett lyckokast, träffa på dig igen.)
Får du ofta hemliga kärleksbrev? Ja, små handskrivna lappar på dålig engelska.
När ska du skaffa tjej/kille? Ja.
Retar du dig mest på tjejer eller killar? En fågel.
Född? av min mamma.
Var bor du? I Götelaborg..eeee, vad trodde diu?
Hur många koppar kaffe dricker du om dagen? -55558934959847694856. Alltså nada. Inget. Aldrig.
Hur vill du ha ditt kaffe? INTE ALLS SA JAG JUUU
Använder du hudkräm? Ja.
Vad gör du under reklampauserna? Skrattar högt för mig själv åt dem.
Är du bra på att laga mat? Ja. Har någon någonsin trott något annat så får ni höra av er så ska vi reda ut detta.
Tycker du att du har fin dialekt? Ja, för den är så varierande. (töntigt svar, jag vet. Just därför.)
Hur märker man av din charm? Du märker det när jag kommer in i ett rum.
Vilken är den bästa julkalendern genom tiderna? Klasses julkalender och Mysteriet på Greveholm.
Brukar du baka? SVAR JA. 
Är du nöjd med ditt liv som det är nu? "Min bästa tid är nuuuuuuu..." osv. JA.

Vad lyssnar du på just nu? Min dators fläkt, och Emilias mörka röst.
Vad gjorde du igår kväll? Spelade spel i Bunkern.
Den sista personen du talat i telefon med? Emilia, vem annars?
Vad har du på dig? Ja.
Är du för blyg för att bjuda ut någon? Behövs inte.
Tillsammans med någon för tillfället? ...
Hur bor du och med vem/vilka? Etta. Med monstren och alla andra fantasifigurer.
Är du romantisk? Töntigt mycket. Fast jag skäms inte.
Vilken tid gick du upp idag? 8.00
Varför hånglar man? Varför hånglar man inte?
Vem är du mest kär i just nu? På första plats...
Brukar du se ner på andra människor? Om de är kortare än jag är det rätt naturligt.
Vilka? har redan sagt det.
Vad är det för veckodag? Fredag (klockan är över tolv.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0