Fredag!





Så var ännu en vecka gjord, 5 veckor kvar att jobba.
Det går rätt snabbt ändå, och det är skönt!
Inte för att jag vantrivs, utan det är ju bara det att städa kanske inte är det roligaste man kan göra...

Ska ha en lugn och skön helg, och nästa helg ska jag till Stockholm och fira min födelsedag!
Hela familjen kommer att samlas och det har vi inte gjort sen i julas, så det ska bli küül!
Får se om jag lyckas bjuda några av mina Stockholmsvänner, rent utav?

Har sett klart på en av de märkligaste filmer jag någonsin sett.
Den heter "Pom Poko" och är gjord av Isao Takahata och animerad av Studio Ghibli, som, om ni inte redan vet det också animerat Totoro mfl :)
JÄTTEKONSTIG!
Men kul att se. Så gör det, man skrattar en del :)


Nu sitter jag hemma igen och ska nog sova, börjar känna mig lite konstigt trött... men inte så konstigt kanske eftersom jag jobbat idag. Känner mig ändå rätt nöjd med tillvaron tror jag :)

Satt nyss och lyssnade på Whitesnakes "Here I Go Again".
Den är jäkligt bra, och en av refrängerna får avsluta detta inlägg:


Here I go again on my own,
goin' down the only road I've ever known.
Like a drifter I was born to walk alone
'cos I know what it means to walk along the lonely street of dreams.


Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0