And she did it!


Då var den gjord.
Min sista hemtenta för terminen.
Känns så otroligt skönt.
Äntligen kommer den där ledigheten jag har saknat så mycket.
Då jag kan gå upp när jag vill.
Lägga mig och läsa en bra bok, en bok jag valt själv.

Och framförallt - njuta av solen.

Samtidigt känns det svårt att fatta att man verkligen är ledig.
Det är som att kroppen fortfarande är på helspänn, att den inte riktigt kan slappna av.
Men jag hoppas jag lyckas slappna av innan jobbet börjar.
Och det tror jag att jag kommer göra :)

Ska tillbringa helgen här, sen åker jag till Linköping i ungefär en vecka, och det kommer bli roligt!
Näe, nu ska den här damen sova, har en avslutande konferens att gå på imorgon!

Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Peter Pan

Jättestort GRATTIS! :-)



Bra jobbat Disa!



Dags för ett sommarskri från balkongen kanske? Precis som Ronja du vet. :-)

2010-06-04 @ 10:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0