Dear John.

Idag var jag och Elisabeth och såg Dear John på bio.
En väldigt vacker film.
Som fick mig att hulka av gråt där jag satt.
Kändes lite klyschig i början,
men innehöll sedan saker som jag var väldigt oförberedd på,
som gjorde att jag satt där och grät.
Och samtidigt skrattade lite,
överraskad över min egna starka reaktion.

Den är väl dock inte rekommenderad till dem som inte har så mycket till övers för romantik.
Vi hade nämligen ett gäng raden bakom oss som mest satt och skrattade och uttalade "tufft" om att detta minsann var den sämsta film de någonsin sett.
Så ja.
Tycker du om P.S. I love you eller The Notebook så finns det en stor chans att även denna når ditt hjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0