Mums.

Te.

Är det någon mer än jag som älskar den doften?
Som kan gå in i en teaffär bara för att få gå och njuta av doften?
Har ett rött te hemma.
Jordgubb och vanilj.
Lite nu och då går jag till mitt skåp, och tar ner burken.
Och drar in en djupt andetag.
Och vips, så känner jag mig lugn och harmonisk igen.
Det doftar så otroligt gott.
Det går in i varje cell.
Och bara överöser en med välmående och pirr i magen.
Skulle ni inte kunna tänka er att köpa te, bara för att ha och lukta på?
Eller sprida ut i lägenheten så det skulle dofta gott, jämt?

Är det någon mer än jag som älskar den doften?
Som kan gå in i en teaffär bara för att få gå och njuta av doften?

Har ett rött te hemma.
Jordgubb och vanilj.
Lite nu och då går jag till mitt skåp, och tar ner burken.
Och drar in en djupt andetag.
Och vips, så känner jag mig lugn och harmonisk igen.
Det doftar så otroligt gott.
Det går in i varje cell.
Och bara överöser en med välmående och pirr i magen.

Skulle ni inte kunna tänka er att köpa te, bara för att ha och lukta på?
Eller sprida ut i lägenheten så det skulle dofta gott, jämt?

Mmmm.

Kommentarer
Postat av: Brorsan

De va en söt bild!

Gissar att pappa skulle gilla den som profilbild på FB! ;)

2010-07-06 @ 16:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0