Salem al Fakir

En dålig mobilbild, tyvärr, men den får duga.

FinfinfinfinfinFIN kväll igår!

Jag och Victoria satt vid scenen från halv sex, och det var verkligen värt att vänta de varma timmarna i solen.
När han väl kom in på scenen och började spela, kände jag att jag bara kunde stå där och njuta.
En del dansade lite på sin plats, och vissa skrek lite, vissa klappade i händerna.
Det gjorde väl jag också emellanåt, kanske inte skrek så mycket, men mest stod jag bara där - och tog in, njöt och kände mig helt enkelt lycklig.

Han gjorde en sådan otroligt bra konsert.
Det var liksom en ren glädje. Han fullkomligt lyste och var full med smittande energi.

Så tack, tack, tack, TACK för en otroligt fin konsert!

Kommentarer
Postat av: Peter Pan

Inte utan att man blir lite avundsjuk faktiskt. :-)

2010-06-02 @ 22:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0