Glad dag!

VFU dag 1:
Så himla rolig.
Jättemysigt belägen skola, med trevlig rektor och handledare.
Och underbara 6-åringar som bara sprider lycka och energi.
Mitt enda problem jag hittills mött angående lärarrollen:
Jag blir för bundis med barnen.
Måste lära mig att säga nej när 7 barn samtidigt river och sliter i mig.
Fast, det är ju ändå some kind of a positive problem. Tycker jag.
Hellre att de tycker om mig för mycket än är livrädda för mig.
Så imorgon ska jag försöka vara lite mer bestämd.
Eller så.
Dom är skitgulliga och jag är på världens bästa humör.
Trodde jag skulle däcka i sängen när jag kom hem.
Men istället sätter jag igång och lagar mat och är hur pigg som helst!
Härligt, jag gillart!
Såhär får det gärna fortsätta.
Dice is happieeee! (jag vet att det stavas happy)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0