Salem al Fakir - behöver jag säga mer?

Jag blev riktigt upprörd igår.
Han var ju bäst. Överlägsen alla andra bidrag.
Men men.
Svenska folket ville tydligen inte.
De insåg inte sitt eget bästa.
Jag satt jättearg igår, och vaknade irriterad imorse.
Men.
Så tittade jag på filmklippet med Salem, och kände att jag inte kunde låta bli att le.
Han utstrålar ren och skär lycka, det fullkomligt strålar om honom.
Och han är äkta.
Han är för bra för melodifestivalen.
Jag ska köpa hans nya skiva när jag får pengar.
Han är en grym artist och jag beundrar honom.

Fortsätt göra det du gör.
Du vann mitt hjärta iallafall! :)
Keep on walking, Salem!

Kommentarer
Postat av: Peter Pan

Jag tror ju inte du var ensam Disa. Han vann nog mångas hjärta. Dessutom har han ju redan många fler låtar dessutom så visst är han en fantastiskt bra artist. :)

2010-03-14 @ 12:51:20
Postat av: ina

Håller med till fullo. Jag blev också irriterad. Men han var för bra för melodifestivalen!

Din blogg var fin btw! Snubblade in och gillade den!

2010-03-17 @ 15:35:56
URL: http://chatarinia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0