Värdelös lista i väntan på läggdags.

2010-TESTET



För ett år sedan:




Hur gammal - 20



Vilken klass gick du i? - Wendelsbergs Folkhögskola



Vad hade du för hårfärg? - Mörkbrunt



Hur lång var du? - 172 cm



Hade du någon pojk/flickvän? - Nej



Vad brukade du göra på fritiden? -  olika grejjer.



Vilka umgicks du med? - Dudes in Gothenburg.



Hur såg du ut? - Längre hår.




Var allt bättre då? - Nej.

Skulle du vilja gå tillbaka dit? - njae.

Har du förändrats? - Verkligen!


 


Nu:



Hur gammal är du? - 21



Vilken klass går du i? - Går Lärarprogrammet vid Göteborgs Universitet.

Vad har du för hårfärg? - Mahogny


 

hur lång är du? - 172 cm



Har du någon pojk/flickvän? - Nej



Vad brukar du göra på fritiden? - Försöka vara kreativ. Eller bara vila.



Vilka umgås du med? - Nyfunna studentkompisar.

Hur ser du ut? -  Kortare hår, snyggare glasögon.


 


Har du..



Kysst någon? - Ja.



Sovit brevid någon av samma kön? - Nej.



Sovit brevid någon av motsatt kön? - Ja.



Slagit ner någon? - Haha, nej.



Ljugit för en bra vän? - Nej, det tror jag inte.



Svikit någon? - Inte vad jag vet.



Fuskat på prov/läxförhör? - Nej.



Blivit kallad Bögjävel? - Haha nej.



Kallat någon Bögjävel? - Nej.



Druckit alkohol? - Nej, faktiskt inte.




Vem:



Skrev du senast till på msn? - Tommy.



Kramade du senast? - Anna.



Kysste du senast? Oj, det kommer jag inte på.



Sov du hos senast? -  ...



Kan du lita på till 100%? - Kan man det?



Är den finaste personen som finns? - Finns många.

Vill du vara med just nu? -   ...mig själv? haha


 

Ringde dig senast? -  Emilia.



skickade ett sms till dig senast? - Rita.



Skickade du ett sms till senast? - Antagligen Emilia.




Vad:



Drack du senast? -  Vatten.



Köpte du senast? - Mjölk och 2x500ml diskmedel.



Gjorde du igår? - Hämtade ut biobiljetter till Alice i Underlandet.

ska du göra imorgon? -  Vara med min handledare på kurs.

Vill du göra just nu ? - Sova.


 

Åt du senast? -  Knaperstekt bacon, spaghetti och rivna morötter.



Är närmast dig som är rosa? - Min fina egengjorda rosa mobilstrumpa eller vad jag ska kalla det.




KÄRLEK & FÖRHÅLLANDEN



Du är kär nu - Njae...



Du har sårat nån så de börjat gråta - Någon gång?



Nån har sårat dig så du börjat gråta - Eh, ja.

j


ÄRLIGHET



Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra - Hmm.



Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - Njae.



Jag har en hemlighet som ingen vet - Har jag det? Nej, jag tror Emilia vet i princip allt om mig.





DÅLIGA TIDER



Jag har druckit alkohol - Ja?



Jag dricker mig berusad minst än en gång i månaden - Nej.


Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det - tror inte det.


Jag har vaknat gråtande - Ja, någon gång har det hänt.



jag har somnat gråtande - Jo.





DÖDEN



Jag hatar begravningar - Nej. Fast de är jobbiga.

Jag har sett någon dö - Ja, om man kan räkna med en katt?



Någon nära till mig har försökt begå självmord - Ja.

Någon nära till mig har begått självmord - Nej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0