Disa à la Dejtingsida




"Hej!
Jag heter Disa och är 21 år gammal.
Jag är en glad, trevlig, charmig, social, outgoing, vältränad, smal, pigg, omtänksam, ödmjuk, romantisk, cool, musik- och teaterälskande tjej med ett stort sinne för humor.
Duktig på att laga mat.
Snarkar inte.
Kan städa.
Älskar långa skogspromenader och mysiga hemmakvällar, men en kväll på krogen är inte helt fel det heller.
Tränar 70 timmar på gym per dag och älskar att ta bilder på mig själv i spegeln i badrummet med mobilen eller kameran, gärna så mycket att t ex badrumsskåpet eller badkaret syns. Jag kan aldrig vara seriös på kort, därför gör jag antingen konstiga grimascher eller putar med läpparna.
Spelar cello och sjunger.
Skriver dikter mm.

Var är du, mina drömmars prins?

Jag älskar musik över allt annat och håller du inte på med något sånt utan bara sportar behöver du inte ens anstränga dig att kontakta mig. Förutom mina 70 timmar per dag på gymmet så hatar jag sport.

Vem är du då, drömprinsen?
Du ska helst vara/ha/tycka om:
- 180 cm och uppåt
- vara musikalisk
- kunna laga mat
- stark
- långt glänsande hår
- snygg överhuvudtaget
- och då menar jag att du ska vara vältränad och överhuvudtaget ha ett perfekt utseende
- en positiv syn på livet
- stabil
- stabil ekonomi
- alltså, kunna köpa mig allt jag pekar på
- sinne för humor
- ett fint skratt
- kort hår
- en snygg lägenhet
- lugn och positiv
- obekymrad
- charmig
- långa skogspromenader och mysiga hemmakvällar
- krogrundor
- att FESTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
- katter och hundar
- kristen
- att ha långa djupa konversationer
- kontroll över ditt humör
- SOCIAL
- ateist
- fördomsfri
- KULTUR

Känner du att det här är du?
MAILA MIG.

PUSSPUSS från Disa"









Observera att detta är ett skämt
och inte menat att såra eller bli taget
på allvar. Se det mer som att bloggaren
ifrågasätter detta med vad man
egentligen skriver på dejtingsidor.
Hon driver ju också naturligtvis med sig själv
och hennes önskemål och
drömmen om den perfekta partnern,
mannen i detta fall.
Hoppas du fick dig ett gott skratt
eller åtminstone ett leende.
Då gör du Disa jätteglad.
Tack för idag, hejdå.

Kommentarer
Postat av: Khosro

HEJ!



JAG ÄR KRISTEN ATEIST MED LÅNGT GLÄNSANDE KORT HÅR!!

RING MIG??

2010-05-10 @ 20:36:38
Postat av: Luckan

asså gör du narr av mä ällä för ja är aldrig seriös på kort och gör alltid som du säger: grimaserar eller putar med läpparna grrrrr

2010-05-10 @ 20:54:25
Postat av: Olle

Imponerad över 70 timmar på gymmet varje dag.

Själv kör jag bara 60 timmar och då är det bara bänkpress och bicepscurl som står på schemat.

2010-05-10 @ 22:39:55
URL: http://bullenbloggar.blogg.se/
Postat av: Disa

Khosro: Ja, jag ska tänka på det. Ska invänta fler svar. Men du låter väldigt lovande. Nummer??



Luckan: Ja det är ju klart att jag gör ;)



Olle: Ja, det är kämpigt med 70 timmar, men det är ju för mitt egna välmående och då får det ju gå liksom. Men jag tycker dina 60 timmar är något du kan vara glad över. Så småningom kan du nog komma upp i 70 :)

2010-05-10 @ 22:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0