Disa är cool.

Ni har säkert hört det här förut, men det är så kul att jag vill skriva det.
Emilia läste snällt upp det för mig i telefonen för några dagar sedan.. eller var det till och med någon vecka?
Kul att jag hänger med.
Här kommer det iallafall:

Roliga saker att göra i hissen: 

- Brumma som en motorcykel när någon går in eller ut. 
- Vissla oavbrutet på de fem första tonerna i Hemglass trudelutt. 
- Öppna din väska och viska tyst: ”Har ni nog med luft där inne?” 
- Stå tyst i ett hörn med ansiktet vänt mot väggen. Säg inget, gå inte av på någon våning. 
- Välkomna alla nya passagerare med en handskakning och be dem kalla dig ”General”. 
- Sjung Kungssången samtidigt som du trycker på våningsknapparna i takt med melodin. 
- Skrik ”FALLSKÄRMAR PÅ!” när hissen åker ner.


Jag tycker detta är hysteriskt roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0