Jag härmar Anna och Emilia


visste ni

att jag vill - ut i världen
att jag har - köpt en ananas för första gången i mitt liv
att min senaste kyss - är bortglömd... vem var det nu igen?
att jag lyssnar mycket på - OneRepublic, samma låt om och om igen
att jag funderar på - hur det lyckades bli så grönt så fort ute
att jag pratar - om vad som helst. Finns nästan inget jag inte pratar om
att jag inte gillar – måsar och äckliga kryp

att min första riktiga kyss – was awesome

att jag avskyr när folk snackar - för överlägset
att kärlek är – något vi alla söker, och oftast finner.
att jag gillar – musiker
att jag alltid kommer att – skratta på 193745893476538476283 olika sätt
att jag är förälskad i – choklad med tranbär
att sist jag grät var – någon gång förut som jag faktiskt glömt, men det är väl ett gott tecken?
att min mobiltelefon är – lite ömtålig, den blev repig idag efter att jag tappat den på marken...hrm

att när jag vaknar på morgonen – tänker jag på hur jag sätter mig upp i sängen

att innan jag går och lägger mig – pratar jag antingen med Emilia i telefon, tittar på tv eller sitter vid datorn
att idag har jag – varit trött men glad och lättad
att jag just nu tänker på - att jag borde läsa mina kompendium istället för att sitta här och äta choklad
att i kväll ska jag – sova?
att i morgon kommer jag – gå på två seminarier, sen läggs hemtentan ut
att jag hoppas – att pengar ska ramla in genom mitt brevinkast
att jag verkligen vill- gosa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0