Söndagkväll.


En dryg bild på en dryg tjej som lämnat in sin rapport idag.
Känns mycket skönt! :)
Så morgondagen spenderas med kompendium att läsa inför de båda seminarierna på tisdag, sen är det dags för hemtentan.
Hujedamej.

Låten som fastnat på repeat:
OneRepublic – All The Right Moves

Dvd:n slog just av sig och nu är det debatt mellan Freddan och Mona.
Kan inte låta bli att lyssna.
Programledaren frågar: "Är människan i grunden lat? Eller vill hon arbeta?"
Ba, va?

Konstigt.
Jag vet inte om jag blir klok på det här.
Svårt alltså.
Strid om skatten.
Visst.
Ja.
Det ska löna sig att utbilda sig i fem år.
Hmm...

Åh, det är lite roande måste jag säga.
Politiken överhuvudtaget.
Det lovas och lovas och lovas.
Men sen då?
Jag bara undrar.

Nu något annat.
Klockan är 21.40 och det är fortfarande lite ljust ute.
Det gör mig lite varm i hjärtat.
Ska nog gå och titta klart på  filmen "Must love dogs", en sån där härlig typisk romantisk komedi där man kan förutsäga alla vändningar och slut. :) Me like.

Godnatt alla fina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0