Remember me.




Nu har jag sett den.
Och ja, den var jättebra.
Verkligen sevärd.
Nu sitter jag och har ont i hjärtat.
Tänker inte säga mer.
Se den.

Var på dansföreställning idag också.
"SOF." hette den och gjordes av treorna på danslinjen, Balettakademien.
Handlade om rädslan att förlora någon man älskar.
Och att inte veta vad man har förrän man förlorat det.
Otroligt vacker var den.
Vemodig.
Och vacker.

Många tänkvärda intryck idag.
Som får mig att känna mig levande.
Ja, här är jag och jag lever.
Och känner.
Det är otroligt värdefullt.

Så gå och se deras dansföreställning om du har möjlighet:
http://www.folkuniversitetet.se/Skolor/Balettakademien-dansskolor/Balettakademien-Goteborg/aktuellt-teatern-/SOF/

Se också filmen Remember me om du inte har gjort det.

Och ta hand om dig.
Känn att du lever.




Kommentarer
Postat av: lucke

sv; tack! Följ mig gärna på bloglovin. KRAM

2010-11-14 @ 14:22:34
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0