Söndag.

Dags för ett nytt inlägg känner jag.
Den hemska dikten har fått tillräckligt med uppmärksamhet nu, haha.
Har i dagarna färgat håret för första gången sen hårmodellsgrejen, om man nu inte räknar min färgbehållande kräm som jag haft i håret en gång i veckan... hmm.. jaja.
Men jag fortsätter i det röda ett tag!
Gillert, liksom! :)

Idag var jag iallafall ute på en fin vinterpromenad!

Den obligatoriska och typiska bloggbilden, om du frågar mig.
"Hej, jag är en trevlig bloggtjej som tar spegelbilder, och helst så ska min iPhone också synas!", ropar den. Typ.



Sjö.



Fint!



Dykförbud.



Yesss...



Håret är rött! :D




Vad som annars rör sig i mitt liv är detta:

... Och det är dags att komma igång på riktigt nu tror jag...


Jag har ändå kommit rätt långt i "Kilskrift"-boken.
Jäkligt intressant läsning ändå om hur man kan använda konstarterna tillsammans med andra ämnen, som till exempel matematik.
Dessa böcker borde alla politiker, som har med skolan att göra, läsa!


Och om jag inte läser eller lagar mat så tittar jag på den här: http://www.youtube.com/watch?v=nzrkh6hMPs8&feature=player_embedded

Haha, jag gillar faktiskt låten på riktigt.


Och nu ska jag återgå till lite läsande, och sen ska jag traska ner till affären och handla diverse tråkiga, nödvändiga saker... suck. Sen blir det matlagning. Aja.. roligare måndagar har man väl haft tror jag, haha.

Ska försöka bli duktigare på att uppdatera bloggen. Men ibland hamnar man ju i svackor. Vore ändå kul att komma ur den nu.



Over and out /Disis.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0