En lista som jag hittade hos Emilia.

96 quite bitter beings
AVSLUTA MENINGEN:
Jag har insett att min senaste kyss: var på Goya. GOYA!!!
Jag lyssnar på: blah blah blah med kesha!
Jag pratar: mycket skit
Jag tycker om: sexxxx. ORIGINELLT!
Jag avskyr när folk: är dumma i huvudet.
Min bästa vän är: alltså jag har ju flera bästa vänner!
Min första vän hette: Ingen aning, kan inte minnas så långt bak!
Kärlek är: alltså inga jävla kommentarer.
När jag borstar tänderna: tänker jag att jag borde flossa också.
När jag lagar mat: tänker jag att jag borde få hjälp.
Jag tänder på: roliga killar. Smarta killar.
Det sexigaste yrket är: nåt smart. Eller roligt.
Jag är rädd för: män.
Den värsta känslan är: längtan.
Den bästa känslan är: att vara heeelt nöjd här och nu!
Jag är bäst på: att skämta för grovt, alternativt vara helt olämplig vid fel tillfälle.
Jag är sämst på: att veta när jag ska hålla käften.
Om jag va ett djur skulle jag vara: ”…livin’ the life of a cat”
Om jag vore ett redskap skulle jag vara: haha va?
Jag kommer alltid att vara: snygg sexig surfitta
Det finaste som finns är: att se att klockan är 20.59 på en tisdag
I sommar: ska jag förhoppningsvis få bo hemma hos mig själv och kunna gå med guran till boulognern!
Sist jag grät var: jag vet inte!
Jag kan: **** ***
Jag kan inte: hålla käft.
När jag vill tänka går jag: på krogen. (lika bra att tömma huvudet istället)
När jag bakar så bakar jag: inte
Min mobiltelefon är: asviktig, använder den jämt!
När jag vaknar på morgonen: äter jag gröt och kollar på house/family guy
Innan jag går och lägger mig: kollar jag på house/family guy
Just nu tänker jag på att: jag borde ha läst mer innan jag gav upp
Idag har jag: gymmat, varit i skolan, gjort zucchinilasagne, gått promenad, läst dålig klassiker.
Ikväll ska jag: kolla på medium.
Imorgon kommer jag: gymma, vara i skolan, äta zucchinilasagne, läsa dålig klassiker OCH sociolingvistik!
Jag vill verkligen: att marko ska ändra sig om chrome yellow. Och att jag ska börja fatta saker jag läser lite snabbare. BARA LITE PLZZZ







AVSLUTA MENINGEN:


Jag har insett att min senaste kyss: var en trevlig en!

Jag lyssnar på: That's all right med Elvis.

Jag pratar: massor.

Jag tycker om: Härliga refränger som får en att vilja stå på en topp av ett berg och göra en uppercut-liknande gest mot himlen.

Jag avskyr när folk: hyschar en.

Min bästa vän är: de bästa! (eftersom det finns fler)

Min första vän hette: Mattias.

Kärlek är: nödvändigt, väl? eller?

När jag borstar tänderna: står jag oftast och stirrar på min skitiga badrumsspegel och känner att jag borde göra något åt det.

När jag lagar mat: sker det underverk!

Jag tänder på: ....

Det sexigaste yrket är: ööööh.

Jag är rädd för: mörker, såååå ovanligt...

Den värsta känslan är: förlust.

Den bästa känslan är: när man känner att livet är så sjukt jäkla bra!

Jag är bäst på: att tjata ut skämt.

Jag är sämst på: att hålla lägenheten i ett perfekt skick.

Om jag va ett djur skulle jag vara: typ en örn eller nåt.

Om jag vore ett redskap skulle jag vara: Eh?

Jag kommer alltid att vara: galet förtjust i meningslösa skämt.

Det finaste som finns är: när jag får träffa någon jag tycker om!

I sommar: är jag förhoppningsvis kvar i Götet och jobbar lite, besöker Slottsskogen regelbundet, badar osv...

Sist jag grät var: häromdagen, tror jag faktiskt.

Jag kan: härma Carola.

Jag kan inte: låta bli att sträva efter rättvisa! (cheeeeeeeezy!)

När jag vill tänka går jag: ut till skogs.

När jag bakar så bakar jag: pizzabotten eller bröd. Det är sant. Jag skojar inte.

Min mobiltelefon är: det bästa köp jag någonsin gjort!

När jag vaknar på morgonen: duschar jag, äter frukost och springer/halkar sedan till spårvagnen.

Innan jag går och lägger mig: kollar jag på tv, sitter vid datorn och borstar tänderna, SAMTIDIGT.

Just nu tänker jag på att: jag måste sova snart för att kunna gå upp tidigt och plugga.

Idag har jag: legat i soffan och läst och lagat mat.

Ikväll ska jag: gå och lägga mig.

Imorgon kommer jag: plugga, AfroPowerdansa, ha sånglektion (!), laga mat och plugga igen.

Jag vill verkligen: att det här ska bli en sjukt bra vår, och att jag kommer in på teaterlärarprogrammet i höst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0